Preskoči na glavno vsebino

DAN 21 - DELOVNA SOBOTA

Kot vsako soboto, smo se tudi to zbudili v času kosila. Pojedli smo pozni zajtrk in se lotili pisanja dnevnikov. Nato sta se Maruša in Domen odpravila na ogled maratona, ostali pa smo še malo lenarili. Jaz sem se lotila čiščenja stanovanja, saj je povsod veliko praha, Gregor in Katja pa sta urejala ostale stvari glede praktičnega usposabljanja. Zvečer smo šli na kratek sprehod po Narvi in se med tem ustavili na pijači. Ko smo prišli domov smo šli vsak v svojo sobo. Najverjetneje smo vsi gledali filme do poznih nočnih ur.

Nočna opravila...

Večerni sprehod

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

DAN 22 - OGLED MESTA SILLAMÄE

Ker je bila nedelja smo seveda dalj časa spali. Po "prekrokani" noči smo se zbudili okoli enajstih, pojedli zajtr,k nato pa se odločili, da gremo v bližnje mesto Sillamäe (Gregor, Domen in Maruša). Katja se je odločila, da bo ostala v Navi in po trgovinah iskala spominke, nato pa odšla še na sprehod. Ana je ostala doma in pisala dnevnik oziroma poročila o praktičnem usposabljanju. Vožnja do mesta Sillamäe je trajala približno 40 minut, karta pa je bila zelo poceni, samo 1,50 €. V mestu smo si najprej ogledali sejem, nato pa se sprehodili do morja. Gregor in Domen sta si v morju ohladila noge, potem pa smo se odpravili do bližnje trgovine (spet na lov za spominki). Ker smo bili že pošteno lačni, smo se odločili, da si bomo privoščili kosilo (fanta sta jedla lososa, jaz pa piščančji file). Domov smo se vrnili z avtobusom, si malo odpočili, nato pa se spet odpravili na sprehod oziroma v fitnes. Zvečer smo se sprostili ob gledanju filma in hitro zaspali. Pogled iz avtobusa (vo

DAN 5 - "SOLZE"

Kot vsako jutro smo s težavo vstali, tokrat vsi ob isti uri, saj se je že zgodaj od nas prišla poslovit profesorica, ki na žalost ("solze") odhaja domov. V službi sva strojnika delala podobno kot prejšnje dni. Punce, ki so po končanem delovnem dnevu odšle na plažo pa so pisale evidenco gostov in zlagale darilne kartice za obiskovalce hotela. Midva sva z dela odhajala v strahu pred vratarko, na srečo sva mimo prišla brez striženja brade in le z kazanjem osebnih dokumentov. Popoldne je del skupine, ki ga verjetno ni treba posebej imenovati odšel v šoping. Proti večeru pa smo se odpravili še na ogled mesta, bili smo na potki ob vodi, ki se ji reče promenada. Delovno mesto punc   Nismo pretežki ampak je postelja preslaba Pogled s promenade Fast food po strojniško Še vedno ne vemo kaj smo naročili (okus po česnu in ocvrtem kruhu).